Tvorba funkčního webu

Martin Henych,
CSO & CMO

Pokud chcete webovou stránku, která bude přinášet nové zákazníky, musí tak být navržený a vytvořený. Již řadu let se soustředíme na weby, které mají za účel přinášet nové obchodní přiležitosti.

Martin Henych, CSO & CMO

Web, se kterým předběhnete konkurenci

Weby mají být stavěny za účelem dosahování stanovených cílů. Prodej, získávání obchodních kontaktů, získávání registrací, předávání konaktních údajů apod. V případě většiny společností se nejedná pouze o líbivou prezentaci bezesmyslu, cíl je vždy důležitý.

V Designdevu se zaměřujeme na identifikaci těchto cílů a hledání cest, jak jich co nejlépe dosáhnout. Obvykle prostřednictvím metod uživatelského výzkumu. Díky tomu stavíme s našimi klienty weby, které opravdu fungují, protože jejich zákazníkům odpovídají na potřeby, přání i obavy. Technická propracovanost s ohledem na přístupnost a indexovatelnost vyhledávači je pak samozřejmostí.


Proč naše weby fungují

Zaměřené na business

Web plní firemní cíle a přináší nové zákazníky

SEO ready

Web je připraven na přivádění návštěvníků přes vyhledávače

UX vyladěné

Uživatelé se na webu rychle zorientují a najdou, co potřebují

Responsivní

Web funguje na všech zařízeních uživatele

Rychlé

Web se rychle načítá a uživatel vidí obsah co nejdříve

Mají unikátní design

Design je zapamatovatelný a v souladu s vaší značkou

Jak vypadá vývoj funkčního webu?

  1. Předimplementační analýza
    Před samotným začátkem se o vás potřebujeme dozvědět co nejvíce. Budeme se hodně ptát; co děláte, jak to děláte a na koho cílíte. Jedině tak zjistíme, co opravdu potřebujete.
  2. Specifikace cílových skupin
    Je důležité vědět, pro koho web děláme a jak s ním komunikovat. Cílové skupiny nám dopomůžou k tomu, abychom webem mířili na ty správné lidi.
  3. Analýza klíčových slov
    Zjistíme co vaši potenciální zákazníci vyhledávají a jak tomu říkají. Hledají častěji ledničky nebo chladničky? Vyhledávací dotazy kategorizujeme a analyzujeme.
  4. Uživatelský výzkum
    Z uživatelského výzkumu se dozvíme, jak se vaši uživatelé chovají, jak váš produkt používají, jak se rozhodují při jeho koupi, anebo jaké mají obavy při používání. Získáte náhled na to, jak přesně vaši uživatelé přemýšlí. Budete vědět, jaké jsou jejich potřeby, obavy a přání, a tuto znalost pak můžete použít pro vylepšení vašeho webu.
  5. Tvorba informační architektury
    Na základě analýzy klíčových slov vytvoříme informační architekturu. Jde o strukturu webu. Dobrá architektura zajistí, že návštěvníka dovedeme ke stanoveným cílům.
  6. Tvorba wireframu
    Systematicky poskládáme všechny prvky webu, aby web plnil své cíle. Pomocí informační architektury si ověříme, že jsme zapracovali všechny důležité funkcionality.
  7. Copywriting
    Ne nadarmo se říká, že obsah je král. Kvalitní obsah pomůže přivést návštěvníky, které můžeme proměnit v zákazníky. Dáme si na něm záležet.
  8. Grafický návrh
    Grafika je kabátem pro wireframe model. V tuto chvíli již budeme mít obsah i strukturu. Vymyslíme působivou a adekvátní grafiku, která vás odliší od konkurence.
  9. Kódovaní a nasazení CMS (systém pro správu webových stránek)
    Grafiku nakódujeme tak, aby se zobrazovala krásně nejen na PC, ale i na tabletech a mobilech, prostě responzivně!
  10. Testování
    Záleží nám na výsledku a proto po sobě vše pečlivě otestujeme. Chyby se stávají, ale máme proces, díky kterému se nám daří jejich výskyt minimalizovat.
  11. Spuštění
    Konečně přijde ten toužený okamžik. Spustíme web a můžete o něm dát vědět celému světu. I my se s ním budeme chtít chlubit.

Co na nás klienti oceňují

Implementace na míru

CMS (systém pro správu webových stránek) přizpůsobujeme konkrétnímu problému, který se snažíte vyřešit. Naše řešení vždy stavíme na míru vašich požadavků a firemních cílů.

 

 

Spolupráce s marketéry

Při vývoji webu se vždy snažíme o to, aby byl připravený i pro marketingové účely a propagaci.

 

 

 

 

Připravenost pro vyhledávání

Naše weby jsou jednoduše dohledatelné. Práce se SEO a indexovatelnost webů je pro nás samozřejmostí. Nezapomínáme ani na propojení se sociálními sítěmi.

 

Rychlost webu

Naše weby se uživatelům zobrazují rychle bez zbytečných zdržení. Nezáleží na tom, zda je váš web obsahově a interakčně náročný nebo obsahuje jen jednoduché obrázky a texty.

 

 

 

Podpora a správa

Práce pro nás nekončí implementací. Postaráme se i o následnou správu webu a budeme vám po ruce v případě jakýchkoliv problémů. 

 

 

 

Na co se hodí funkční web

Web jako prodejní kanál

 

Online magazíny

 

Firemní prezentace

 

Konverzní web startupu

 

Microsite

 

Produktové katalogy

 

Proč se na nás spolehnout

Máme bohaté zkušenosti v oblasti tvorby webových stránke a vytvořili jsme již mnoho úspěšných projektů.

Umíme vytvořit projekt od nuly. Máme v týmu jak UX designery, kteří web navrhnou i vývojáře, kteří web implementují. Dokážeme vám pomoci s každou fází tvorby i provozu.

Náš UX tým vám navíc pomůže s lepším pochopením vašich zákazníků a zlepší fungování vašeho webu.

Naším cílem je vytvářet webové prezentace, které fungují. Spojujeme znalosti z návrhu webů a znalosti z oblasti vývoje. To vše máme pod jednou střechou a tím šetříme náklady na komunikaci mezi specializacemi.

Klienti, kteří nám důvěřují

Proč zvolit funkční web

Krabicová řešení

  • Vyšší riziko při globálních útocích
    Platformy typu Wordpress, Joomla apod. často vyžadují hodně aktualizací. Pokud se vám stane, že některou z nich prošvihnete, hrozí vám vyšší riziko napadení útočníky, kteří se snaží využít mezery v bezpečnosti podobných globálních platforem.
  • Nutnost ohýbat hotové řešení
    Při tvorbě webu vycházíte z funkcí, které řešení nabízí. To si pak ohnete dle svých požadavků. Toto řešení vám ale nikdy nebude sedět úplně přesně a budete muset při vývoji dělat hodně kompromisů.

Funkční web

  • Řešení máte ve svých rukách
    Výhodou je, že máte nad webovými stránkami plnou kontrolu a dokážete je spravovat bez našeho zásahu. Po implementaci vám také poskytneme profesionální podporu a pomoc ohledně dalšího vývoje či případných problémů.
  • Postavíme řešení na míru potřebám
    Při konzultacích si dohodneme to, jak má řešení vypadat a jaké funkcionality splňovat, aby podporovalo vaše firemní procesy. Vytvoříme ho přesně dle vašich potřeb a požadavků.

Jak probíhá spolupráce

Sejdeme se na hodinku či dvě, kde probereme vaše potřeby a požadavky na webovou prezentaci. Zakládáme si na individuálním přístupu. Neexistuje univerzální postup vhodný pro všechny klienty, který bychom kopírovali.

Napište nám

Stavte se na kávu a zjistíme, co pro vás můžeme udělat.

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná. E-mail není zadán ve správném formátu.
Tato položka je povinná. Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789)
×

Pojďme společně dělat internet lepší.

S tvorbou webu nabízíme tyto služby

Návrh aplikací ve VR a AR / MR

Immersive tech přináší nekonečné možnosti v oblasti her, zábavy a konzumace obsahu. Navrhneme, vymodelujeme, zanimujeme a vyvineme pro vás téměř cokoli.

To mě zajímá

Konzultace využití virtuální reality a Metaverse

Pomůžeme vám navrhnout, jak váš produkt nebo službu dostat do virtuální reality a Metaverse.

To mě zajímá

Kreativa, design a produkce 3D

Potřebujete 3D modeláře a animátory? Nabízíme naše kreativní schopnosti a kapacity pro váš projekt.

To mě zajímá

UX audit stávajícího řešení

Zjistěte, na jaké UX chyby vaši návštěvníci narážejí, a kvůli kterým chybám odcházejí.

To mě zajímá

Uživatelský výzkum

Zjistěte, jací jsou doopravdy uživatelé vašeho webu, e‑shopu, mobilní aplikace nebo produktu.

To mě zajímá

Uživatelské testování

Zjistěte, jaké problémy mají uživatelé na vašem webu, e‑shopu, v mobilní aplikaci nebo s vaším produktem.

To mě zajímá

UX Teamleasing

Získejte kompletní UX pro váš projekt. Máme tým sehraných specialistů v oblasti UX a Product Discovery dostupný kdykoli potřebujete.

To mě zajímá

Vizuální design

Pomůžeme vám navrhnout to, jak má váš produkt vypadat a jaké emoce má vyvolávat.

To mě zajímá

Návrh uživatelského rozhraní

Pomůžeme vám navrhnout webovou či mobilní aplikaci, eshop nebo web.

To mě zajímá

Zvyšování konverzního poměru (CRO)

Zjistěte, jak zvýšit konverze ve vašem produktu.

To mě zajímá